Terugbetaal- en retourbeleid
We willen ervoor zorgen dat u tevreden bent met uw aankoop. Daarom hebben we een Terugbetaal- en retourbeleid dat 30 dagen geldt. Als er sinds uw aankoop 30 dagen zijn verstreken, begrijp dan dat we u geen volledige restitutie of omruiling kunnen bieden.
We willen dat u zeker tevreden bent met uw aankoop. Om in aanmerking te komen voor een retour, moet uw artikel ongebruikt zijn en in dezelfde staat verkeren als waarin u het hebt ontvangen. En natuurlijk, bewaar de originele verpakking, want die hoort erbij.
Om de terugbetaling of omruiling soepel te laten verlopen, hebben we een ontvangstbewijs of aankoopbewijs nodig. Zo kunnen we ervoor zorgen dat alles correct wordt afgehandeld.
Soms zijn er situaties waarin we gedeeltelijke restituties kunnen overwegen. We begrijpen dat er altijd uitzonderingen zijn:
- Als er duidelijke tekenen van gebruik zijn
- Als een artikel niet meer in de originele staat verkeert, beschadigd is geraakt of essentiële onderdelen mist om redenen die niet onze verantwoordelijkheid zijn.
- Als een artikel meer dan 30 dagen na ontvangst wordt geretourneerd
Terugbetalingen
Zodra we uw retourzending hebben ontvangen en geïnspecteerd, sturen we u een e-mail om u te laten weten dat we uw artikel hebben ontvangen. We zullen u ook informeren of uw terugbetaling is goedgekeurd of afgewezen.
Als uw terugbetaling is goedgekeurd, wordt deze verwerkt en wordt het bedrag automatisch teruggestort naar uw creditcard of oorspronkelijke betaalmethode, binnen een bepaalde periode.
Vertraagde of ontbrekende terugbetalingen
Als u nog geen terugbetaling heeft ontvangen, kijk dan eerst even opnieuw naar uw bankrekening.
Daarna kunt u contact opnemen met uw creditcardmaatschappij. Het kan soms even duren voordat een terugbetaling officieel wordt verwerkt.
Als dat niet helpt, kunt u uw bank raadplegen. Het komt vaak voor dat er enige verwerkingstijd nodig is voordat een terugbetaling wordt verwerkt.
Als u al deze stappen heeft genomen en toch nog geen terugbetaling heeft ontvangen, kunt u contact met ons opnemen via info@atelierwalstraat.nl. We staan klaar om u verder te helpen.
Omruilen
Als uw artikel bij ontvangst defect is of beschadigd raakt, maakt u zich dan geen zorgen. We ruilen het graag om voor een nieuw exemplaar. Stuur ons een e-mail op info@atelierwalstraat.nl en stuur het beschadigde artikel naar ons op:
Atelier Walstraat, Walstraat 137, 7411 GL, Deventer
Retourneren van verzending
Om uw product te retourneren, kunt u het naar ons opsturen of langsbrengen op het volgende adres:
Atelier Walstraat, Walstraat 137, 7411 GL, Deventer
U bent zelf verantwoordelijk voor de verzendkosten bij het retourneren van het artikel. Verzendkosten kunnen niet worden vergoed. Als u een terugbetaling ontvangt, wordt het bedrag voor retourzending afgetrokken van uw terugbetaling.
Afhankelijk van waar u woont, kan de levertijd van uw omgeruilde product variëren.
Als u kostbare artikelen retourneert, overweeg dan om een traceerbare verzendservice te gebruiken of verzendverzekering af te sluiten. We kunnen helaas niet garanderen dat we uw geretourneerde artikel altijd ontvangen.
Hulp nodig?
We begrijpen dat er altijd vragen kunnen zijn. Aarzel niet om contact met ons op te nemen via info@atelierwalstraat.nl voor alle vragen over terugbetalingen en retourneringen. We helpen u graag verder.
Terugbetaal- en retourbeleid
We willen ervoor zorgen dat u tevreden bent met uw aankoop. Daarom hebben we een Terugbetaal- en retourbeleid dat 30 dagen geldt. Als er sinds uw aankoop 30 dagen zijn verstreken, begrijp dan dat we u geen volledige restitutie of omruiling kunnen bieden.
We willen dat u zeker tevreden bent met uw aankoop. Om in aanmerking te komen voor een retour, moet uw artikel ongebruikt zijn en in dezelfde staat verkeren als waarin u het hebt ontvangen. En natuurlijk, bewaar de originele verpakking, want die hoort erbij.
Om de terugbetaling of omruiling soepel te laten verlopen, hebben we een ontvangstbewijs of aankoopbewijs nodig. Zo kunnen we ervoor zorgen dat alles correct wordt afgehandeld.
Soms zijn er situaties waarin we gedeeltelijke restituties kunnen overwegen. We begrijpen dat er altijd uitzonderingen zijn:
- Als er duidelijke tekenen van gebruik zijn
- Als een artikel niet meer in de originele staat verkeert, beschadigd is geraakt of essentiële onderdelen mist om redenen die niet onze verantwoordelijkheid zijn.
- Als een artikel meer dan 30 dagen na ontvangst wordt geretourneerd
Terugbetalingen
Zodra we uw retourzending hebben ontvangen en geïnspecteerd, sturen we u een e-mail om u te laten weten dat we uw artikel hebben ontvangen. We zullen u ook informeren of uw terugbetaling is goedgekeurd of afgewezen.
Als uw terugbetaling is goedgekeurd, wordt deze verwerkt en wordt het bedrag automatisch teruggestort naar uw creditcard of oorspronkelijke betaalmethode, binnen een bepaalde periode.
Vertraagde of ontbrekende terugbetalingen
Als u nog geen terugbetaling heeft ontvangen, kijk dan eerst even opnieuw naar uw bankrekening.
Daarna kunt u contact opnemen met uw creditcardmaatschappij. Het kan soms even duren voordat een terugbetaling officieel wordt verwerkt.
Als dat niet helpt, kunt u uw bank raadplegen. Het komt vaak voor dat er enige verwerkingstijd nodig is voordat een terugbetaling wordt verwerkt.
Als u al deze stappen heeft genomen en toch nog geen terugbetaling heeft ontvangen, kunt u contact met ons opnemen via info@atelierwalstraat.nl. We staan klaar om u verder te helpen.
Omruilen
Als uw artikel bij ontvangst defect is of beschadigd raakt, maakt u zich dan geen zorgen. We ruilen het graag om voor een nieuw exemplaar. Stuur ons een e-mail op info@atelierwalstraat.nl en stuur het beschadigde artikel naar ons op:
Atelier Walstraat, Walstraat 137, 7411 GL, Deventer
Retourneren van verzending
Om uw product te retourneren, kunt u het naar ons opsturen of langsbrengen op het volgende adres:
Atelier Walstraat, Walstraat 137, 7411 GL, Deventer
U bent zelf verantwoordelijk voor de verzendkosten bij het retourneren van het artikel. Verzendkosten kunnen niet worden vergoed. Als u een terugbetaling ontvangt, wordt het bedrag voor retourzending afgetrokken van uw terugbetaling.
Afhankelijk van waar u woont, kan de levertijd van uw omgeruilde product variëren.
Als u kostbare artikelen retourneert, overweeg dan om een traceerbare verzendservice te gebruiken of verzendverzekering af te sluiten. We kunnen helaas niet garanderen dat we uw geretourneerde artikel altijd ontvangen.
Hulp nodig?
We begrijpen dat er altijd vragen kunnen zijn. Aarzel niet om contact met ons op te nemen via info@atelierwalstraat.nl voor alle vragen over terugbetalingen en retourneringen. We helpen u graag verder.
Schrijft U zich in voor onze nieuwsbrief?
© Copyright 2023. Atelier Walstraat. All rights reserved.
Atelier Walstraat
Walstraat 137
7411 GL Deventer
Contact
Yvette Hartog – van Dijk
Tel. 06-22494829
E-mail. info@atelierwalstraat.nl